Frenske wrote:
Die is er wel maar nog niet online. Gewoon zelf even een handmatige scan uitvoeren op de frequentie waar voorheen een van de themakanalen op zaten. 11739 V 5/6 27500. Wel even de tuner wijzigen naar een S2 tuner.
Bedankt voor de info!
Ned2 HD & SBS6 HD are in the HoUsE (ook wijziging van Discovery travel & science).
Op satellietforum gemeld (voor canaldigitaal medewerkers die daar rondhangen) dat SBS6 HD nog geen EPG meezend.
Ik heb zojuist, 14-04-2010, nieuwe lijsten online gezet, voor E1 per direct beschikbaar, voor E2 bij de volgende build via softwareupdate en de downloads beschikbaar.
Natuurlijk is het hele CDS pakket actueel met de 4 nieuwste HD-zenders.
Voor handmatig plaatsen op je box kun je ze vinden op de HenksatSettings pagina......
Main box: DM8000 HD PVR (10 sats), Testbox: DM800 (rotor), Bedroom boxes: 500S, 500+, 600PVR (all 4 sats).
Mag ik de bestanden Henksat uploaden en ter beschikking stellen van het vuplus forum, zodat ik deze daar via de feed kan installeren.
Nu moet ik dit na elke keer flashen van het VTI-image installeren via dreamboxedit vanaf de PC naar de VU+.
Ja hoor, geen probleem.
Mits je de namen van de packages in stand houdt, de files download en upload naar de Vuplus servers, zodat de Vuplus-feed ze haalt van eigen servers en niet verwijst naar de PLi servers, want dan wordt onze admin boos.
Ik heb een verzoek aan henksat of je in de favorieten hd ook de duitse hd zenders in plaats van de sd zenders kunt plaatsen het is ja een hd favorieten lijst b.v.d
Nadat ik een update via Vu+ via Pli deed zijn al mijn favorieten verdwenen die ik zelf ingesteld had.
Is er een mogelijkheid om bij een eerst volgende update van Henksat`s via Pli dit te voorkomen?
Hoi Henksat, heb je enig idee wanneer je een nieuwe lijst online zet , ik heb een T90 Wavefrontier gekocht en wil dolgraag jou lijst hiervoor gaan gebruiken.
Greetz Enzofielt
Dreambox 800 HD pvr WD 80GB CCcam 2.1.4
Open PLI
Nanoxx 9600ip
T90
9E-13E-16E-19.2E-23.5E-28.5E -31.5E
Dat idee wat ik had tijd geleden, dat settingslijst automatisch geupdate wordt als er wijzigingen zijn bij bv kingofsat , en dus automatisch zenders toevoegd, maar ook heel belangrijk zenders weer verwijdered, dat gaat niet lukken?
We hebben wel ideën over iets te automatiseren, maar het is er door tijdgebrek nog niet van gekomen.
Begin September, ná de wijzigingen van CDS, komt er weer een nieuwe lijst beschikbaar.
Main box: DM8000 HD PVR (10 sats), Testbox: DM800 (rotor), Bedroom boxes: 500S, 500+, 600PVR (all 4 sats).